T-Mobile prepaid bundel kwijt

Bijna een jaar geleden een prepaid kaartje gekocht bij T-Mobile.

Onlangs controleerde ik mijn tegoed. Was opeens heel mijn prepaid compleet verdwenen. Geen idee waarom.

Helaas kon ik nergens de reden vinden. Even langs de winkel gegaan. Direct een duidelijk antwoord van de medewerker. Je hebt 6 maanden niet met het nummer gebeld. Dat klopt, maar wel opgewaardeerd en smsjes verzonden. Helaas dat telt niet kreeg ik te horen. Kortom bij T-Mobile ben je verplicht binnen 6 maand verplicht te bellen. Ook krijg je geen enkele email of sms dat je even moet bellen om je nummer actief te houden. Op de website van T-Mobile is dit zo 123 niet te vinden en totaal niet duidelijk.

Gelukkig hebben andere providers zoals Simyo dat wel netjes op orde, die mailen en smsen je als het bijna verloopt en bij Simyo is een sms sturen naar iemand voldoende om je prepaid niet kwijt te raken.

Als klap op de vuurpijl vorige week heeft T-Mobile de internet provider Tweak overgenomen. Zolang ik overal nog Tweak zie staan, blijf ik bij Tweak. Mocht plots de naam Tweak verdwijnen of iets betaald worden aan T-Mobile in plaats van Tweak ga ik in elk geval per direct opzoek naar een andere internet provider aangezien T-Mobile ervaring niet heel geweldig is.

0
0

Geef een reactie

Vereiste velden zijn gemarkeerd met *. Laat Naam en E-Mail leeg indien je "Anoniem" wilt reageren. Dit betekent dat Webfanaat geen accountgegevens (e-mailadres en alias) opslaat voor deze reactie. Je reactie wordt niet direct geplaatst maar eerst gemodereerd.